YOUR CART

på Toldboden

11. november – 22. december
onsdag-søndag kl. 13-17

På Toldboden kan du igen i år opleve den mest julede og fantastiske Peberkageby i samarbejde med dig!

Alle er velkommne til at indlevere deres peberkagebagværk, og samtidig er man med i konkurrencen om lækre præmier sponsoreret af byens erhvervsdrivende.

Læs mere om peberkagekonkurrencen her.

Den Store Peberkagepyntedag

Langegades Bageri gør det nemt for dig at deltage i konkurrencen ”Peberkagebyen på Toldboden”. De bager og leverer usamlede huse til deltagerne i konkurrencen ved eventen, som bliver afholdt i Sankt Laurentii-salen den 4. november kl. 10-15.

Mød Michelle Olsen
Til arrangementet får du også mulighed for at møde vinderen af den Store Julebagedyst 2022 Michelle Olsen, som vil vise sit pyntede peberkagehus og komme med gode råd mellem kl. 10 og kl. 13.

Vi sørger for pynten, glasuren og selvfølgelig en kop varm kakao, kaffe og en friskbagt bolle.

Husk at købe din billet – der er begrænset antal pladser.

På Toldboden kan du ud over det opleve en juleudstilling, som omhandler juletræernes kulturhistoriske udvikling i Kerteminde og omegn.

Denne udstilling er en rejse gennem juletræernes kulturhistoriske udvikling med otte nedslag i historien, der beretter om danskernes jul. Læs meget mere om det her.

Det praktiske

11. nov. – 22. dec. Juleudstillinger “Peberkageby” og “Juletræernes kulturhistoriske udvikling i Kerteminde og omegn” kan opleves på Toldboden

4. nov. Den Store Peberkagepyntedag

1.-4. nov. | 6.-8. nov.| 9. nov. Indlevering af peberkagehus (eller efter aftale)